Måndag igen^^

Tja!!
I helgen var det den stora flytten. Hela Lördagen och nästan hela Söndagen höll vi på att flytta. På Lördag kvällen skulle vi till Malin på kalas för att hon fyllde år för några dagar sedan. Så grattis till henne i efterskott! det blev häller inget med kulturnatten, för att vi inte skulle hinna se någon show. det blev endå en trevlig kväll hos Malin och med mycket god mat. Idag får ni en bild ifrån Malmöfestivalen som jag tog i somras. 
 
Nu sitter jag i skolan och har nyss slutat, men jag ska iväg vid fyra så det är inte lönt att jag åkter hem. Dels för att det inte går något tåg dit vi har flyttat. Vilket jag INTE ALLS TYCKER OM. Men jag överlever, tur att jag har datorn här så att jag kan sitta med den. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0