Väntar på Pappa^^

Tja!!
Igår gjorde jag nästan inget vettigt på dagen. För att jag helt enkelt inte orkade, var väldigt lag. På kvällen åkte vi till Malin och käkade middag där, snackade å kollade på film med mera. Super mysigt och roligt. 
 
Idag vid lunch tid åkte jag till Angelica och gick på en marknad. Hittade dock inget med var kul att bara gå runt å titta. Sen åt vi mat, mycket bra val av henne att välja de stället. När jag inte alls hittar i den staden, haha. Kände mig lite lost i mellan åt. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig i Lund. Med tanke på att de inte går några bussar ditt vi har sommarstugan. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 
 
Kram Rebecca 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0