Mindre än en vecka^^

Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men det kan kommigt lite saker i mellan. Ska ta tag i bloggen på riktigt när vi flyttar in till Lund! Vilket är om mindre än en vecka. Snacka om att jag längtar mycket. Men denna tiden har gått snabbt. Ni har inte missat så mycket av vad som har hänt i mitt liv, haha. Idag får ni en bild ifrån Julafton.
 
Idag var jag i fotostudion och hjälpte Angelica innan hon skulle fotoa, sedan stannade jag kvar och var med under fotograferingen. Vilket var kul! Nu sitter jag och håller på att fixa en ny design till bloggen. Har gjort klart hedern och är riktigt nöjd, tog bara cirka 3 timmar att fixa den. Men det var de värt. Ikväll ska jag, pappa och mamma hem till Malin och fira hennes pappa, för att han har fyllt år. Vi ska också få smörgåstårta att äta till middag, MYCKET GOTT! Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0