Den 25:e^^

Tja!!
Jag har ingen bra andeding till att jag inte har bloggat, mer en att jag har sommarjobbat och när jag kommit hem har jag varit trött och inte orkat starta datorn. Nu har jag slutat sommarjobbat och nu börjar sommarlovet på rikigt, KUL! I sommar har jag bara en sak som är bestämd och det är att jag åker till USA den 25:e juli! Kommer vara borta i två veckor och jag är rikigt taggad. Jag vet att de kommer att bli nervöst men ändå så himla kul. Jag längtar. Har ju sommarjobbat och sparat mina pengar till resan. Idag får ni en bild jag tog för några månader sedan.
 
Ikväll ska mormor komma hit på middag. Kommer att bli kul. Nästa vecka kommer Madde också ut hit någon dag i veckan. Om det är bra väder så kommer vi nog att åka ut med båten och bada. Som glamma tider, haha. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag har svarat en gång, men det gick kanske inte fram till dig, Jag åker till Ebeltofte (Jylland DK)
med K den 28-31 juli och den 2 aug ska jag på barndop för Sigge (Lottas kille, 3 mån. Det är rolgt
att jag har ngt att se fram till. Annars gör jag inte så mkt är mest på balkongen o där är så skönt att sitta ute. Kram från farmor

Svar: Ohhh vad kul att du ska åka med K till Danmark och sedan barndop :) Kan tänka mig att det är mysigt att sitta ute på balkongen! Kram
rebtje.blogg.se

2014-07-12 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0