Ledig Tisdag & Onsdag^^

 
Tja!!
Jag har inte alls lagt ner min tid på bloggen. Dels för att jag inte har något att skriva om och sen har jag varit lite upptagen med andra saker. I Fredags var jag om några av mina kompisar på 18-års fest och det var roligt. Sen har jag varit ledig från skolan både Tisdag och Onsdag (som är idag) för att vi har utvecklingssamtals dagar. De andra är lediga förtuom när man ska ha sitt samtal. Mitt är inte förrens i eftermiddag, vilket är skönt. Idag får ni en bild ifrån när jag och Madde tog lite foton för några veckor sedan.
 
Idag ska jag även plugga lite historia. Vi kommer att få ut en hemtänta idag och då ska jag och Angelica göra den tillsammans. Vi börjar äntligen komma iorning här i lägenheten, i mitt rum ska jag bara hänga upp lite tavlor. Sen är mitt klart. På Lördag ska vi ha släkt kalas för mig och det ska bli kul. Min ena kusin som bor i Göteborg ska komma ner och de ska bli kul att träffa henne igen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 
 
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0