Sista dagen på Påsklovet^^

Tja!! 
Bloggen har inte varit uppdaterad på VÄLDIGT länge. Men det är för att jag inte har kännt för att blogga. Har sen egentligen inget intressant att blogga om. Jag går nu i skolan och kämpar med de sista. Sen är det annat som tar min tid. Men jag ska försöka att blogga när jag känner för det. 

Idag är det sista dagen på mitt påsklov, detta är mitt sista skol lov ever. Känns lite konstigt att säga det, men så är det. Under påsk helgen var jag och min familj ute i sommar stugan. Där vi fixade med mamma och pappas sov rum. Sen var det påsk middag, som var mysigt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag. 

Kram Rebecca 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0