Musik för mig^^

Tja!!
Musik vad är det? Det är en fråga som det finns så otroligt många svar till. För min del är musik allt. Jag lyssnar nästan konstant på musik och det går inte en dag utan, haha. Det finns så otroligt mycket bra musik och det händer ofta att jag hittar nya låtar och fastnar väldigt lätt för dem. Något som ligger mig varmt om hjärtat är oftast texterna. Jag gillar när man får reda på varför artisten skrev låten och då kanske man kan relatera till låten mer. Det har funnits många gånger när jag har lyssnat på en låt och den har stämt in på mig precis. Sen finns de låtar som jag kan gråta till för att de är så fina och betyder så mycket för mig och som jag har så många minnen med. 

 

Min musik smak har ändrats ut med åren, men de finns några som har stannat som till exempel Måns Zelmerlöw, Molly Sandén och Ulrik Munther. Det är musik som jag uppskattar och som jag kan relatera till. Sen är det ett plus att det går bra för dem, haha. Har varit på endel konserter under min tid och de är något som jag uppskattar. Längtan innan och sen att stå i publiken och sjunga med och bara ha en härlig stund, det gillar jag mycket. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 

 

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Tomas

Jag håller med dig, musik är härligt.

2015-08-31 @ 09:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0