Tillbaka igen^^

Tja!!
Nu har jag bestämt mig för att jag ska ta upp mitt bloggande igen. Valde att ta en blogg paus under sommaren och de har varit skönt. Det som har hänt sedan jag bloggade sist är, jag har tagit studenten och vi fick det finaste värdet på hela veckan. Är jätte glad och tacksam för alla presenter som jag fick och talen som jag fick under kvällen. Blev väldigt förvånad av att pappa skulle hålla tal till mig. Sen har jag också sommarjobbat i tre vekor, vilket var bra. Idag får ni en bild ifrån USA. 

 

Sen har jag varit i USA i TRE veckor och det har helt fantastiskt. Kommer att minnas det för altid, en resa för livet. Tror att jag kommer att göra en blogginlägg om Usa, men jag lovar inget. Bilder kommer att komma i alla fall, men det blir om ett tag. Fick ihopa många bilder och fyllde nästan fem minneskort, haha. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

 

Kram Rebecca 


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej vad kul att du är tillbaka. Skall bli hul att följa. /PA

2015-08-20 @ 16:50:38
Postat av: Anonym

När kommer ditt blogginlägg om USA ? Skall bli roligt att läsa. /PA

2015-09-15 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0