2016^^

Tja!!
JAG VET ATT BLOGGEN INTE ÄR UPPDATERAD PÅ LÄNGE! Men jag har inte haft lust att skriva. De som har hänt är att jag har tagit KÖRKORT! Tog det den 13/11-15 och det är en härlig känsla. Kan köra till jobbet nu varje dag och det underlättar. Jag har också firat jul och Nyår. I år var släkten från Norge här och det var jätte mysigt. Har inte träffat dem på typ två år! Nyår firade jag och Molly tillsammans och sen på natten var jag taxi till mamma och pappa. Idag får ni en bild från förra nyår.
 
Nu när jag har varit ledig har jag passat på att ha sovmorgon. Även om jag försöker ha det på helgerna så vaknar jag ändå vid 8. Men lite sovmorgon är de ju i och med att jag inte går upp 05:00, som jag gör de andra dagarna. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag. 
 
Kram Rebecca 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0